Over FBPN - Het team

Het team van FBPN wordt gevormd door 10 enthousiaste medewerkers, aangestuurd door een directeur/bureaumanager. Onze bureaumedewerkers zijn contactpersoon voor een aantal vaste aangesloten organisaties. Zo leert de bureaumedewerker de organisatie goed kennen en heb je als vrijwilliger altijd hetzelfde aanspreekpunt. Door deze aanpak ben je als organisatie verzekerd van continuïteit van de werkzaamheden, ook als er eens een vrijwilliger niet beschikbaar is. Daarnaast zorgen we dat we als team op de hoogte zijn van elkaars werkzaamheden, zodat in geval van vakantie (of ziekte) er altijd iemand is die de werkzaamheden kan overnemen.

Onze externe notulist Henny ondersteunt het team bij (bestuurs)vergaderingen van een aantal aangesloten organisaties. Ze is inmiddels al een aantal jaar voor ons werkzaam en kent de verschillende organisaties goed. Ze is punctueel en gastvrij. 

Directeur Anne Loeke is verantwoordelijk voor de dagelijkse gang van zaken van FBPN. Verder ondersteunt ze de bureaumedewerkers met zaken die extra aandacht vragen. Zo hangt ze vaak aan de telefoon met een bank, de belastingdienst of de subsidieverstrekker. Ze is direct contactpunt voor onze aangesloten organisaties.

Onze bureaumedewerker Carla is een kei in ledenadministratie, incasseren en het ondersteunen van haar organisaties met financiële administratie. Daarnaast helpt ze mee met het organiseren van grote evenementen voor haar organisaties.

Mieke ondersteunt haar organisaties met de financiële administratie en ledenadministratie. Daarnaast notuleert ze als de beste bij de bestuursvergaderingen van haar organisaties. Ze zorgt er ook voor dat een uitnodiging voor de ALV of magazine op tijd bij de leden op de deurmat ligt. Door haar jarenlange ervaring denkt ze mee en weet altijd wel een oplossing te vinden voor een probleem.

Jim is naast aanspreekpunt voor een paar aangesloten organisaties, ook verantwoordelijk voor de rapportages voor alle aangesloten organisaties. Hij ondersteunt de directie met verschillende werkzaamheden én is ons aanspreekpunt voor ICT-vragen. Daarnaast zorgt hij ervoor dat als onze aangesloten organisaties vragen hebben op ICT-gebied, hier een oplossing voor komt.

Wendy is met haar jarenlange ervaring in deze sector een echte duizendpoot. Ze verzorgt de ledenadministratie, financiële administratie én communicatie voor haar organisaties. Wil je een nieuwsbrief of magazine versturen? Ze zorgt dat deze op tijd de deur uitgaat! Daarnaast ondersteunt ze haar organisaties ook bij bestuursvergaderingen.

Jeroen zorgt ervoor dat de ledenadministratie van zijn organisaties altijd tiptop in orde is. Hij zorgt ervoor dat processen verbeterd worden en alles vlotjes verloopt. Of het nu voor de inschrijving voor een evenement is, of het versturen van betalingsherinneringen, je kunt bij hem voor alles terecht! Daarnaast zorgt hij ervoor dat nieuwsberichten altijd op tijd verzonden worden.

Onze bureaumedewerker Heleen is betrokken en is altijd bereikbaar voor haar aangesloten organisaties. Ze biedt een luisterend oor en leeft mee met de achterban van haar organisaties. Daarnaast denkt ze altijd in oplossingen, die haar organisaties vooruit helpen. Ze heeft veel ervaring met financiële en ledenadministratie. En ze ondersteunt bij vergaderingen en evenementen.

Jeanette is precies en punctueel. Ze zorgt ervoor dat de ledenadministratie altijd op orde is, zodat je hier als organisatie niet naar om hoeft te kijken. Ze is zeer betrokken bij haar organisaties en ondersteunt hen bij vergaderingen, evenementen maar ook bij de financiële administratie. Is er een magazine dat verzonden moet worden? Jeanette zorgt voor de coördinatie, zodat deze op tijd bij de leden bezorgd wordt.

Onze spin in het web Margreet ontzorgt haar organisaties of veel gebieden. Of het nu om een geschikte locatie gaat voor je evenement, of het beantwoorden van hulpvragen van vrijwilligers, zij zorgt ervoor dat dit in orde komt. Ze is betrokken, is altijd op de hoogte wat er speelt bij haar organisaties en zorgt ervoor dat alles op rolletjes loopt.

Irene is onze CRM-communicatie medewerker. Ze weet veel over ons ledenadministratie-systeem Xapti. Daarnaast kun je bij haar terecht voor verschillende communicatie werkzaamheden. Of het nu gaat om de coördinatie-activiteiten voor je website, social media, nieuwsbrief, of het versturen van een bericht naar de juiste doelgroep, je kunt bij haar terecht.

Onze bureaumedewerker Cheryl ontzorgt haar organisaties op meerdere gebieden. Ze maakt en verstuurt nieuwsbrieven, doet de ledenadministratie en ondersteunt bij bestuursvergaderingen. Daarnaast zorgt ze dat de financiële administratie ook op orde is.  

Kunt u ook niet wachten om uw organisatie naar 'THE NEXT LEVEL' te tillen? Neem dan contact met ons op en ontdek zelf wat wij voor u kunnen betekenen. Als u een afspraak met ons maakt, plannen wij deze voor u in. FBPN maakt professioneler en met ons als partner staat u een stuk sterker.